سلامت نسل ها

میان وعده مناسب پیش از ورزش برای کودکان

Rate this post
Rate this post

بهترین میان وعده قبل از ورزش برای کودکان چیست؟


میان وعده ای انتخاب کنید که کم چرب و سرشار از کربوهیدرات باشد همچنین مقداری هم فیبر داشته باشد ( چوب شور سبوس دار، کراکرهای سبوس دار، پوره ی سیب شیرین نشده ).
هضم و تبدیل یک منبع ثابت انرژی آسان خواهد بود. آب نقشی کلیدی دارد و بهتر از نوشیدنی های ورزشی سرشار از کالری است.
اگر کودکتان علاقه ای به آب ندارد از میوه های آبدار یا بستنی های یخی میوه ای استفاده کنید.
توصیه ها:
۳عدد کراکر سبوس دار
۲ عدد نارنگی یا یک فنجان توت فرنگی یک دوم فنجان پوره سیب شیرین نشده یک عدد بستنی یخی میوه ای

دکترکرمانی


نظر بدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگذاری